Huong Son - Ninh Bin

14 augustus 2019 - Ninh Binh, Vietnam

Good morning from the Nhat Minh Guesthouse1A28A9C8-D4DE-48E7-80B6-57C7A638FE04Verkeersinfarct Huong Son

Mooie fietstocht over vooral kleine wegen, langs rijstvelden en langs het karstgebergte. Kwam in het dorp Huong Don om zeven uur al gelijk in de verkeerschaos terecht, een bus en een vrachtauto blokkeerden de weg. Het duurde een half uur voor het probleem was opgelost. Opnieuw zonovergoten en al vroeg erg heet, om 12 uur 37 graden. Was om 13 uur bij het Ngoc Anh hotel. Een douche en biertje met ijs hoort dan inmiddels toch wel bij het ritueel. Blijf hier drie nachten, veel te zien in de omgeving en goed te doen met fietstochtjes.

OnderwegKarstlandschapOnderwegOnderwegOnderwegChua Bai Dinh TempleOnderwegOnderwegOnderweg

1. Toni en Arnold:
    14 augustus 2019
    Pieter,
    Het is genieten van de verhalen.
    Het nemen van een douche na een dag fietsen kan ik mij goed voorstellen.
    Het biertje met ijs veel minder. Ik zal het hier in maassluis maar niet bestellen.
    Sterkte met het fietsen en genieten maar.
    hartelijke groet,
  2. Pieter Roelofs:
    14 augustus 2019
    Do as the locals do, je bier blijft zo lekker koud in de tropen. Zolang Maassluis niet in de tropen ligt, niet bestellen in Maassluis.