Negombo

12 januari 2020 - Negombo, Sri Lanka

Terug op het uitgangspunt in Negombo, de cirkel is rond. Het fietsen is voorbij. Nog een paar dagen relaxen voor de terugreis naar Nederland.

NegomboNegomboDutch canal NegomboNegomboNegomboNegombo

1. Boers b.:
    12 januari 2020
    Wat gaat de tijd snel pieter...voor je het weet is het om.goede reis terug. Heb van je genoten in thailand.
  2. Arianne:
    12 januari 2020
    Ha Pieter, ik vind het bijzonder knap en dapper wat je hebt gedaan. Een bijzondere prestatie. Ik heb genoten van je berichten. Heel veel plezier nog de laatste dagen. Groetjes, Arianne
  3. Joke Nelemans:
    Hallo wereldfietser,
    Jammer dat er aan deze reis een einde is gekomen. Ik genoot elke dag een beetje met je mee.Ook doordat het bekende landen waren.
    Veel plezier nog aan het strand en..
    Je hebt vast alweer nieuwe plannen.
  4. Joke:
    Hoi Pieter,
    Geniet nog even van de zon en de lekkere temperaturen.
    Goede terugreis.
  5. Toni en Arnold:
    12 januari 2020
    genoten van de verhalen, veel plezier de laatste dagen en alvast welkom thuis in maassluis ook jouw thuis aan de waterweg.
  6. Johan:
    12 januari 2020
    Pieter, fantastische reis en prachtige foto’s, en goede terugreis.
  7. Veronica:
    12 januari 2020
    Knap hoor Pieter, nu even relaxen.
    Goeie terugreis.
  8. Yvonne:
    12 januari 2020
    Geweldig gedaan. Heel veel moois gezien en meegemaakt. En alles vastgelegd op die prachtige foto's. Daar kun je nog een hele lang tijd met genoegen op terug kijken.
    Goede terugvlucht.
  9. Kees:
    Pieter
    Einde van de rit zit er op. Je hebt het nodige gezien en meegemaakt. Nu straks weer in het regenachtige Holland terug. Als Ik jouw was zou ik er nog een aantal dagen aanpast knopen.
  10. Joke Burgerhoudt:
    12 januari 2020
    Bedankt voor al je prachtige foto’s en verhalen. Je hebt ons allemaal met je meegenomen achterop je fiets. Geniet nog even en goede terugreis.
  11. Saskia:
    12 januari 2020
    Zo Pieter dat heb je goed gedaan, gelukkig is alles goed gegaan. Relaxte dagen nog en petje af!
  12. Marjan Geerts:
    12 januari 2020
    Dus nu afkicken voor je. Nog even uitrusten en weer terug naar het kikkerlandje.
  13. Marike:
    13 januari 2020
    Knap gedaan hoor! Nu met een hele volle rugtas naar huis.
    En dan pas echt met pensioen...😊 Goede terugreis.