Sri Lanka

18 december 2019 - Negombo, Sri Lanka

Vanochtend vroeg naar het vliegveld van Singapore voor de vlucht naar Colombo, Sri Lanka. Drie en een half uur vliegen en drie en een half uur tijdverschil met Singapore (en drie en een half uur met Nederland). Het vliegveld van Colombo werd zwaar bewaakt door militairen, niet verwonderlijk na de aanslagen. Twee controles onderweg door militairen op weg naar Negombo. Negombo is overwegend katholiek, kerst komt er aan.... Leuk, zeer vriendelijk hotel. Mooie kamer. Naar het strand gegaan om te zien of ik iets herken van vijftien jaar geleden. Het contrast tussen de dure (matig bezette hotels) en hoe de mensen wonen is alleen maar groter geworden. Toch maar aan het Lion bier, omdat ik mijn verjaardag vier.

Vlucht Singapore- ColomboVilla AraliyaVilla AraliyaNieuw bierStrand NegomboStrand NegomboStrand NegomboNegomboStrand NegomboStrand NegomboStrand NegomboStrand NegomboStrand NegomboStrand NegomboStrand Negombo

1. Ali B:
    Van harte, 70 is best een prestatie😇
  2. Pieter Roelofs:
    5889 km ook
  3. Simba:
    Gefeliciteerd!
  4. Pieter Roelofs:
    18 december 2019
    Dank je Simba, ik mis je
  5. Veronica:
    Happy birthday 🎉🎉
  6. Pieter Roelofs:
    Dank je vanuit Sri Lanka
  7. Marjan Geerts:
    18 december 2019
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🎉🎉🎉 en neem een Lion biertje van ons. 🍻
  8. Joke Nelemans:
    18 december 2019
    Van harte gefeliciteerd Pieter. Moge er nog maar vele kilometers op de fiets voor je komen.
  9. Pieter Roelofs:
    23 december 2019