Yen Cat - Hoa Hieu

19 augustus 2019 - Hòa Hiếu, Vietnam

OnderwegRubberplantage

Niet zo ver vandaag, toch vroeg vertrokken in verband met de hitte en het klimmen. Eerst een stuk over de Ho Chi Minh Road, daarna over wat kleinere wegen. Mooie omgeving, afwisselend landbouw (veel rubberplantages) en stukken oerwoud.  Ben nu in het Khach San (hotel) Thai Linh 2 in Hoa Hieu, een stoffig plaatsje aan de Ho Chi Minh route. Een wat “beter” hotel, mooie kamer, schoon, alles werkt, warm water, fan, airco en koelkast. Veel luxe voor 11 euro. Wel prettig, ik kan mijn fietskleding goed uitwassen en droog krijgen voor morgenochtend, niet onbelangrijk, Ik plaats wat foto’s omdat sommige “volgers” gevraagd hebben hoe ik overnacht. Gisteren was dat een stuk minder en dat scheelt dan 2 of 3 euro. Het is nog drie dagen fietsen naar de grens met Laos, ik ben nu aan het bekijken hoe ik dat ga verdelen, wil in ieder geval de tijd nemen om het geboortedorp van Ho Chi Minh bezoeken.

Hotel Thai Linh 2Hotel Thai Linh 2Hotel Thai Linh 2Hotel Thai Linh 2Stoffig Hoa Hieu

1. Marian & Hans:
    19 augustus 2019
    Nou Pieter, we waren zelf even weg dus we hadden wat in te halen. Wat heb je al veel gezien en meegemaakt in ruim vijf weken! Wij waren altijd vol en moe van alle indrukken, hebben daar ook last van? We begrijpen dat het erg heet is, veel succes met de klim naar Laos. We zien je eind september in BKK.
  2. Hiske Koning:
    Zelfs een minibar! Moet niet gekker worden 😊
  3. Pieter Roelofs:
    19 augustus 2019
    Ja, en hij werkt. Paar koude biertjes kopen en de avond kan niet meer stuk🤭