Naam:
Foto’s:
2053
Video’s:

Over mij

Al vijftien keer een fietsvakantie beleefd in Zuid Oost Azië. Telkens weer een bijzondere belevenis van vier of vijf weken. Twee jaar geleden ontstond bij mij het plan om mijn pensionering (ja ja) in te luiden met een bijzondere fietstocht in Zuid Oost Azië. Op deze site vind je de voorbereiding van het avontuur en vanaf 15 juli 2019 het verslag van de fietstocht.

Tijdens een van mijn reizen heb ik ergens de volgende spreuk van Confusius gelezen die goed weergeeft hoe ik over mijn fietsreizen denk: “ It does nog matter hoe slow you go as long as you do nog stop.” Neem de tijd..... en dat ga ik doen, ruim zes maanden.

Tot slot, op het Changi vliegveld van Singapore heb ik ooit de volgende zin (J.R.R. Tolkien) genoteerd: “Not all those who wander are lost.” Een passend reismotto.

Bezochte landen

Ik heb 21 landen (9%) bezocht:

Algerije, België, Bulgarije, Cambodja, China, Duitsland, Egypte, Griekenland, Indonesië, Laos, Maleisië, Marokko, Nederland, Singapore, Sri Lanka, Thailand, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam.