Bac Ha - Pho Rang (Bao Yen)

3 augustus 2019 - Bao Yen District, Vietnam

Mooi maar nat fietsen vandaag. Eerst van Bac Ha terug afdalen naar Bac Ngam en daar de QL70 volgen naar Pho Rang, ook wel Bao Yen genoemd. Schitterende natuur, de weg is niet druk. In het begin regende het een klein beetje, later wat steviger. Het is tenslotte regentijd. Maar na 65 kilometer ben je wel doorweekt. In Pho Rang voor een nacht mijn intrek genomen in een klein hotel (Nha Nghi Ha Thanh om precies te zijn), simpele schone kamer. Morgen een stevige etappe van 93km naar Yen Bai.

Bac Ha - Pho RangBac Ha - Pho RangBac Ha - Pho RangBac Ha - Pho RangBac Ha - Pho Rang

1. Willem:
    3 augustus 2019
    Mooie verhaaltjes Pieter. En de foto’s zijn schitterend. Blijven genieten
  2. Pieter Roelofs:
    4 augustus 2019
    Willem, dat doe ik. Stevig fietsen hier, de regen hoort erbij. Over een past dagen in Hanoi en Halong Bay, dat ken jij als ik me goed herinner!
  3. Mustapha:
    3 augustus 2019
    Zeker een Schitterende natuur!
  4. Toni en Arnold:
    4 augustus 2019
    Jammer dat het regende tijdens het fietsen. Maar mooie foto's en mooie natuur!
  5. Pieter Roelofs:
    4 augustus 2019
    De regen hoort erbij, het is tenslotte regentijd.
  6. Willem:
    4 augustus 2019
    Halong Bay is echt een must! Ik hoop dat je de tijd vind om daar enkele dagen te varen! Heel bijzonder. En Hanoi met al zijn Franse invloeden. C’est tres magnifique!
  7. Pieter Roelofs:
    5 augustus 2019
    Ik ga naar Halong Bay, het varen heb ik in Nederland geregeld. Ben een weekje in Hanoi.
  8. Willem:
    5 augustus 2019
    Ik ben jaloers Pieter, alhoewel we woensdag vertrekken voor een mooie tour zuid Zweden en noord Duitsland. Geniet van de aparte cultuur in Hanoi (waterpoppenshow) en Halong Bay. Fijn dat je daar wel een week hebt!