Malakka - Muar

11 december 2019 - Muar, Maleisië

Malakka, hotelMalakka, Walker StreetMijn kapper in Malakka

Leuke stad, Malakka, had nog wel wat langer willen blijven maar ik wil de 14e december in Singapore zijn. Komt ook door het hotel, dat was erg fijn. Vanochtend toch weer op de fiets gestapt voor een “landelijk” tochtje naar de stad Muar. Een heel andere sfeer, minder “ open” dan Malakka. Heb wel weer twee mooie muurschilderingen gevonden, dat is toch wel iets speciaals in Maleisië. Morgen door naar Batu Pahat.

OnderwegOnderwegOnderwegOnderwegOnderwegOnderwegOnderwegOnderwegStreetart MuarStreetart Muar

1. Boers b.:
    11 december 2019
    Je gaat toch wel sneller dan de schildpad hoop ik .veel plezier in singapoor en een goed uiteinde. Thailand nog steeds rustig geen fietsers! Liefs bo en wasana
  2. Pieter Roelofs:
    Ik ben geen snelheidsduivel maar ga noch steeds sneller dan een schildpad😀. Met oud en nieuw Bennink ergens op Sri Lanka. Ik ben tot nu toe nog geen enkele Nederlandse fietser tegen gekomen, alleen drie Spaanse fietsers. Groeten, op aan Wasana