Morib - Port Dickson

7 december 2019 - Port Dickson, Maleisië

GoedemorgenOnderwegVaraan op de wegVaraan op de wegMangrovebosPontjePontjePontjeEindelijk weer eens een heuvel

Het is saai, maar weer een leuke fietsdag. Soms een monotoon stuk met wel erg veel palmolieplantages maar dan zijn er gelukkig weer apen of varanen die de weg oversteken. Er zat weer een oversteek met een pontje in de route, altijd interessant. Port Dickson is nogal upmarket, een favoriete plek in het weekend voor mensen uit Kuala Lumpur die de stad ontvluchten. De hotels zijn daarom beter en duurder. Omdat het weekend is had ik een tijdje terug via een bookingssite een (superior =basic) kamer besproken in het D’Warf hotel. Ik kom daar aan,  de receptie is op de derde verdieping, ik krijg een kamer op de zevende. Mijn fiets kan in de lift dus die moet ik maar in mijn kamer zetten. Blijkt dat ik een upgrade heb gekregen van mijn basic room naar executieve suite (zie foto’s) met uitzicht op de straat van Malakka. Pure verwennerij, ook voor m’n fiets. Morgen een stevig stuk fietsen naar Malakka. Vanavond wat 🍺 🍺 met uitzicht.

Port DicksonD’Warf hotelD’Warf hotelD’WArf hotelD’Warf hotel