Naar Singapore

14 december 2019

Laatste stuk landelijk MaleisiëPitstopJohor BahruTijd voor een selfie

Naar Singapore door 99 kilometer stromende regen. Doet me denken aan de eerste fietsdag in China. Bij de grens met Singapore klaarde het even op maar uiteindelijk kwam ik totaal verregend bij het Summer😀View hotel aan. De grensovergang vroeg nogal wat tijd aan de kant van Singapore, ik moest aansluiten bij de brommers, en daar waren er nogal wat van. Na anderhalf uur grensformaliteiten was ik dan in Singapore. Bij het hotel kenden ze me nog van de heenreis, de fiets staat veilig op kantoor. Nu eerst naar een hawker centrum voor eten en een biertje.

Grens SingaporeGrens SingaporeVeel fietspaden in SingaporeDiner in Hawkercenter

1. Joke:
    15 december 2019
    Was dat een weg of een rivier op die eerste foto😉
    Ga nog lekker even genieten van die laatste maand.🍻
  2. Pieter Roelofs:
    15 december 2019
    Het was een weg en het werd een rivier. De 18e vlieg ik naar Sri Lanka, dan nog vier weken fietsen.
  3. Hiske Koning:
    Goede reis richting Sri Lanka Pieter! Geniet van je laatste maand fietsen, natuur en rust!
  4. Pieter Roelofs:
    15 december 2019
    Dank je, vandaag op pad om m’n fiets in te pakken, de 18e vlieg ik naar Colombo.